tudom

délután
csöndben beszéltem hozzád
nálam is csöndesebben válaszoltál
pár percig tartott
amíg rájöttem
ezek már nem mi vagyunk
hanem te meg én
külön
nem is tudom mi fájt jobban
a csend vagy a szó...

s bár tudom
hogy irányítható minden gondolat
de mégis
meddig bírják az érzékszervek
a mozdulatlanságot

tudod
van amikor egyáltalán nem értem
miért jár olyan kitartóan
egy vonagló test nyomában lelkem

este lett
mély vagyok
csak ülök messze
messze tőlem
dörren az ég
fél pohár bor
égő szemek

hosszan és lassan
imádkozom
mindig belekeveredsz
ott vagy
még az  Ámen előtt

tudom egyszer majd alig fog fájni

most mozdulatlanná gömbölyödve
nézem a pirkadatot
ami éppen rám hasonlít
köd van

arcomon
küzdelmem nyomai

igazából kimondhatatlan
és megfoghatatlan
picit félelmetes
s talán érthetetlen
valójában
teljesen értelmetlen
hogy minden úgy van ahogy van

tudom
egyszer majd alig fog fájni

jaj de úgy félek
hogy vége lesz
e versnek 
mert még el akarom mondani
hogy a hajad illatát
titokban
szerelemnek hívtam  

én azt is
és akkor is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése